Tipse dine kolleger om denne siden

Jeg har opprettet denne siden med ett mål, å få flere lærere til å dele. Det er mange som har begynt å legge ut undervisningsopplegg for salg, det ønsker ikke jeg av to grunner. For det første tror jeg skolen tjener mye på at alle lærere deler gledelig av hva de har produsert. Da sparer alle både tid og penger, og elevene får er mer givende hverdag.

For det andre tror jeg at salg i skolen vil være mer til skade enn til gavn. Ofte betales dette av lærerens egen lomme, og det blir også store forskjeller mellom skolene. Noen har råd til mye, andre mindre. Vi ble ikke lærere for å bli kremmere, og du bør ikke selge hva du har fått lønn for lage for arbeidsgiver.

Derfor deler jeg alt gratis, i håp at også flere vil gi bort hva de produsert til egne elever.

Jeg har ikke råd til reklame, og har allerede brukt noen tusen på denne nettsiden. Derfor, om du liker siden og har lyst til å hjelpe meg, kan du gjøre en av to ting:

1. Doner en tikroning dersom du synes denne siden er nyttig. Dette er et tapsprosjekt, og jeg gjør ikke dette for å bli rik. Jeg vil også ta bort muligheten til å donere om jeg får inn nok midler til å dekke kostnadene ved siden. Jeg trenger rundt 250 donasjoner i året, men ikke flere.

2. Tipse dine kolleger om siden. Dette er det viktigste du kan gjøre. Del siden og fortell at de kanskje kan finne noe nyttig her.