Vil du dele opplegg?

Jeg har opprettet denne siden av en enkelt grunn, jeg ønsker at det skal legges til rette for deling i skolen. Det betyr for det første at man jobber med dette på høyere nivå, gjerne i kommunene og i fylkene med å organisere deling. Mange lærere deler mye uten at noen ledere, verken på skolen eller hos skoleeier har gjort noe for å bidra til dette.

Det betyr også at jeg ønsker at andre skal dele hva de har produsert. Det gjør ingen nytte i en mappe i datamaskinen din, og mye av det du har laget kan kanskje andre bruke.

Det er mulig å laste opp på Addito. Det er en side jeg var aktiv på tidligere, og det er enkelt å laste opp der. Det er også mulig å bruke Slideshare, hvor du kan laste opp presentasjoner.

Alternativt er det mulig å sende til meg, da kan jeg dele på denne siden, og selvsagt kreditere deg. Det er ikke mulig å ta betalt for å selge noe her, siden jeg ikke liker trenden med å selge det man har fått lønn for å utvikle av skattebetalerne.

Dersom du har et opplegg som passer inn på sidene, send meg en melding, så havner det på siden.