Hva det koster å drifte siden (og hvor glad jeg blir om du donerer ti kroner)

Updated: Mar 13

Oppdatering: Jeg har fått inn nok til å dekke webhosting, så fjerner jeg muligheten for å donere frem til august.

Å drive denne siden koster rundt 2650 kroner i året (255 USD).

Jeg opprettet siden i november, og pr dags dato har jeg fått inn 450 kroner. 250 kroner er donert via denne lenken, og 200 er vippset fra kollegaer på skolen.

Dersom donasjonene ligger på omtrent samme nivå resten av året vil jeg få inn rundt 1000 kroner i året, og da vil denne siden bli et litt større tapsprosjekt enn jeg hadde regnet. Derfor spør jeg om du har lyst til å donere noen kroner til drift. Det hadde jeg satt stor pris på.

Ellers vil jeg ikke ta imot mer enn 2650 kroner, og vil gi bort et eventuelt overskudd.

Du kan enten bruke denne lenken, eller vippse meg på [telefonnummer].

Så dersom du synes det som ligger på denne siden er nyttig, send meg en slant, så får jeg også en bekreftelse på at dette er et prosjekt som norske lærere liker.

På forhånd takk

Oppdatering: Dersom du er elev på skolen, blir jeg veldig glad om du IKKE donerer. Du skal ikke betale for å lære.