Vil du dele opplegg på denne siden?

Jeg håper noen av dere har fått glede av oppleggene på denne siden.

En av hovedgrunnene til at jeg har opprettet siden er at jeg ønsker å oppfordre til mer deling i skolen. Mange lærere lager flott opplegg, som dessverre aldri noen andre enn deres elever få se. Dette er en lite effektiv måte å drive skole på. Husk at ved å dele, hjelper du både lærere og elever som du aldri har møtt. Du kan få en ukjent elev fra en ener til en toer, eller fra en femmer til en sekser. Ved å dele kan du gjøre arbeidsdagen til en overarbeidet nyansatt lærer litt bedre.

Derfor spør jeg deg, om du har noen opplegg du vil dele på denne siden.

Til nå har jeg mottatt to opplegg. Det første er et puslespill om kristendommen av Silje Solberg, det andre er stavelseskryss av min søster Marit Kristine. Jeg er takknemlig for begge opplegg, men jeg skulle gjerne hatt flere.

Du kan enten sende meg en melding på Messenger, på chat eller på epost.

Deling er flott